کد خبر: ۲۳۷۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۰:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: سرپرست اورژانس و مدیریت حوادث پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وقوع ۸۳ فقره تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده های استان گفت:کارشناسان اورژانس در این مدت به ۱۷۴ مصدوم این سوانح خدمات درمانی ارائه داده اند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محمدامین نیکویی نژاد در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با اعلام شرایط بحرانی، وضعیت قرمز سازمان هواشناسی و بارندگی شدید تمامی پایگاه های اورژانس کهگیلویه و بویراحمد در آماده باش کامل قرار داشتند که در مجموع از ۹۰۸ تماس دریافتی ۱۶۶ تماس منجر به اعزام امدادگران شد.

وی تصریح کرد:پس از دریافت گزارش حوادث مذکور کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و بعد از انجام امداد و نجات اولیه، مصدومان را به بیمارستان های استان منتقل کردند.

وی تاکید کرد : در آخرین تصادف امروز انحراف خودرو پژو ۴۰۵ در محور یاسوج به اصفهان دوراهی گندی خوری به سمت پاتاوه گزارش شد که در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد:در حادثه ای دیگر عصر امروز برخورد خودروهای پژو۴۰۵ و تیبا در روستای عزیزی لوداب با پنج مصدوم از سوی ماموران اورژانس استان امدادرسانی شد.

نیکویی نژاد در خصوص دیگر تصادفات امروز نیز بیان کرد: واژگونی دیگری برای یک دستگاه نیسان در منطقه بردپهن زیلایی رخ داد که در این حادثه نیز پنج نفر مصدوم شدند.

وی با اعلام آمادگی شبانه روزی کارشناسان فوریت های پزشکی گفت: تمامی کارکنان اورژانس۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه های شهری و جاده ای سطح استان حضور دارند تا اگر حادثه ای رخ دهد بتوانند در نخستین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند..

نیکویی نژاد بیان کرد: حدود ۶۱ درصد ماموریت های ۴۸ساعت گذشته تاکنون در استان مربوط به حوزه شهرستان های بویراحمد و دنا بوده است.

به گفته کارشناسان راهنما و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی،ناتوانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی توجهی به هشدارها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اگر من راننده اوژانس بودم تا می رسیدم به مصدومان همه را مداوا می کردم یا به بیمارستان می رساندم الا راننده را .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین